WHATSAPP +31 35 203 14 92
VRIJBLIJVEND KENNISMAKEN

IT Support

Je kent het wel, vlak voor een belangrijke presentatie heb je problemen met je laptop. Je hebt nog 30 minuten om dit op te lossen anders kan de presentatie niet doorgaan.

Wat doe je dan? Je belt IT Expert het Gooi!

IMG_9818
Helpdesk op afstand

IT Expert het Gooi is het eerste aanspreekpunt voor elke klant die hulp nodig heeft op IT gebied. 


Hoe werkt het?

Je meldt gemakkelijk je probleem of verzoek bij ons aan per telefoon, e-mail of whatsapp. Wij nemen deze vervolgens direct in behandeling en gaan voor je aan de slag. Wij houden de lijnen graag kort en omdat wij weten wat er speelt binnen je organisatie vinden wij snel een oplossing. Zodra je probleem is opgelost of verzoek is uitgevoerd krijg je direct terugkoppeling.


Wat kost het?

Wellicht goed om te weten dat wij niet werken met contracten, abonnementen of strippenkaarten. Werkzaamheden voeren wij uit tegen ons concurrerende tarief van EUR 75,00 exclusief BTW per uur, waarbij wij een minimale afname van een half uur hanteren. Eens per maand krijg je van ons een verzamelfactuur waarop de werkzaamheden gespecificeerd staan.


IMG_9814 (1)
IT Support op locatie

Voor sommige problemen of werkzaamheden geldt nou eenmaal dat je deze efficiënter kunt oppakken wanneer je op locatie bent. Daarnaast ervaren onze klanten het als prettig om zo nu en dan een IT Expert face-to-face vragen te kunnen stellen. 


Op afroep:

Het is mogelijk om op afroep basis IT Support op locatie af te nemen. Met andere woorden, wij komen dan alleen als je ons verzoekt op locatie te komen, meestal als er een directe aanleiding voor is.


Op vaste momenten:

Veel van onze klanten kiezen er echter ook voor om op vaste momenten onze aanwezigheid op locatie in te plannen. Zo weten je medewerkers wanneer wij aanwezig zijn, hebben zij geregeld een vast IT gezicht over de vloer en blijven wij beter op de hoogte van wat er speelt binnen je organisatie.




adhoc
Ad-hoc IT Support

Je hoeft niet bij ons bekend te zijn om onze support te ontvangen. Vaak zien wij dat een langdurige relatie met onze klanten begint bij een ad-hoc support behoefte. Wanneer het geleverde werk bevalt, groeit dit vaak uit tot een langdurige relatie.


Hoe werkt het?

Je neemt contact met ons op via telefoon, e-mail of whatsapp en meldt je probleem of verzoek. Kennen wij elkaar nog niet, dan stellen wij een aantal vragen waarna wij een goed beeld hebben van de manier waarop je werkt en je support behoefte. Vervolgens gaan wij voor je aan de slag en houden je op de hoogte van de voortgang.











nl_NL